Skip to main content

Beschikbare vacatures

Assistent-bedrijfsleider

Vacature assistent-bedrijfsleider Café Fest Cafe Fest

Wij zijn de gezelligste huiskamer van Amsterdam-Oost, gelegen op het Wibauthof. Ons industriële hippe design biedt verschillende mogelijkheden voor onze gasten, grotendeels studenten; studeren/werken aan je eigen bureautje, languit op de bank na het volgen van een college of beerpongen op één van onze houten tafels. Een tweede huis, dat is wat we willen zijn voor de studenten en medewerkers van de Hogeschool van Amsterdam. Een plek waar ontplooiing en verbinding mogelijk wordt gemaakt, voor zowel gasten als medewerkers.

Café Fest is maandag t/m zaterdag geopend; op maandag t/m vrijdag van 10.00 tot 01.00 uur op zaterdag zijn wij exclusief af te huren voor feesten en partijen.

Functieomschrijving

  • Je geeft leiding aan een team van +/- 35 man. Je stuurt ze aan, begeleid ze, geeft ze instructies, geeft ze feedback, maar bovenal: je inspireert ze en daagt ze uit;
  • Je bent van maandag t/m vrijdag aanwezig op de vloer om de missie en visie van Fest te uiten en je team te versterken waar nodig. Je wordt het gezicht van Fest;
  • Je hebt ten alle tijden het overzicht in de zaak;
  • Aanspreekpunt zijn voor personeel, gasten en studieverenigingen;
  • Je regelt de dagelijkse gang van zaken (personeelszaken, inkoop en reserveringen) en zorgtdat alles op rolletjes loopt voor zowel de gasten als het personeel;
  • Je organiseert en evalueert alle evenementen. En dat zijn er een hele hoop: iedere maandagpub/muziek quiz, iedere maand bingo en silent-disco-vrijmibo, en nog vele anderefestiviteiten;
  • Samen met de operationeel mede-eigenaar bepaal je de structuur en bedenk jeverbeteringen. Dit implementeer je met hulp van de bedrijfsleider.Wat zoeken wij? Iemand die:
  • Organisatorisch sterk is;
  • Een hoog verantwoordelijkheidsgevoel heeft;
  • Resultaten boekt, zonder dat de werksfeer eronder lijdt;
  • Een duizendpoot is, je hebt gedurende de dag een groot aantal wisselende taken. Omdat eraltijd wel iets misgaat of onverwachts gebeurt moet je snel kunnen schakelen;
  • Het leuk vindt om een dubbele rol aan te nemen, collega en leidinggevende;
  • Jong van geest is, sociaal bewogen en graag met studenten werkt;
  • Het als een uitdaging ziet om een team te motiveren en ieder individu erbij te betrekken;
  • Proactief ingesteld is en een aanstekelijk enthousiasme heeft;
  • Ambitieus is en het beste uit zichzelf en het team wil halen;
  • Creatief is en een beetje de grens durft op te zoeken bij het organiseren van evenementen;
  • Altijd één stap verder denkt dan de rest;
  • Medewerkers de mogelijkheid biedt om hun inbreng te geven;
  • Horecaervaring is een pré;
  • SVH Sociale Hygiëne diploma verplicht.

Wat bieden wij?

  • Een fulltime contract (38-uur) met marktconform salaris, vaak iets meer;
  • Veel ruimte voor jouw creativiteit en input;
  • Een informele sfeer waar fouten maken mag (zolang je ervan leert);
  • Trainingen voor jouw ontwikkeling en verdieping;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen een groep van 8 horecazaken;
  • Vrij op Nationale feestdagen en een deel van de schoolvakanties;
  • Startdatum per direct.

HR-manager

Voor een groep horecazaken in Amsterdam (Café Fest, De Groene Olifant, Bar Restaurant LELY, Restaurant REM en café-restaurant Blooker) zijn we op zoek naar een fulltime HR-manager (32-40 uur), die ons kan adviseren en ondersteunen bij het opzetten van de HR-tak van onze organisatie. Heb jij een passie voor de horeca, reageer dan direct!

Onze organisatie, bestaande uit vijf locaties, is flink aan de weg aan het timmeren op het gebied van centralisatie en professionalisering. Om dit goed aan te pakken en op de juiste manier neer te zetten, is een deskundige op het gebied van HR onmisbaar. Op dit moment werken er meer dan honderd personen (full-timers en oproepkrachten) binnen onze groep en zijn we onze teams en locaties flink aan het uitbreiden. Ons doel is: met elke locatie een vernieuwend en origineel horecaconcept neerzetten, waar het personeel met liefde en passie voor de zaak werkt.

Ons doel qua HR: het bieden van uitdagende banen waar werknemers (zowel full-timers en part-timers) met passie en liefde voor gastvrijheid kunnen werken én leren (oa ervoor zorgend dat ze langer bij onze zaken blijven)

Wat ga je doen?

  • Als HR-Manager ga je de HR-strategie ontwikkelen, uitwerken en toepassen;
  • Je adviseert de eigenaren over de mogelijkheden en de eventuele gaten in het huidige beleid;
  • Samen met de eigenaren/managers ben je verantwoordelijk voor alle HR-gerelateerde zaken;
  • Je houdt je bezig met alle huidige en nieuwe HR gerelateerde onderwerpen binnen het bedrijf. Denk hierbij aan HR-topics als employee journey, performance, onboarding, offboarding, recruitment etc.
  • Je neemt het selectie- en wervingsproces op je, voert sollicitatiegesprekken (zeker voor het management, uurloners worden door de managers gedaan) en zorgt ervoor dat de contracten in orde zijn.

Wie ben jij?

  • Je hebt jaren in de horeca gewerkt en weet dus waar je op moet letten bij het aannemen en begeleiden van personeel, of je hebt een horeca-opleiding gedaan, of je hebt aantoonbare liefde voor de horeca (en in bezit van een gold-card van je stamkroeg)
  • Je bent gemotiveerd om samen met ons door te groeien en denkt mee over hoe die groei ingezet kan worden;
  • Je hebt er geen moeite mee jouw mening te geven over het beleid;
  • Je doet je best om precies te weten wat er allemaal speelt binnen het bedrijf en de verschillendehorecazaken, om dat te bereiken bouw je een sterk intern netwerk op;
  • Je verdiept je in de actuele HR-ontwikkelingen en probeert deze ook toe te passen in dedagelijkse praktijk van het bedrijf, je bent enthousiast en gedreven, een echt mensen-mens;
  • Je hebt affiniteit met de horeca en vindt het niet erg om eens bij te springen op de vloer;
  • Je bent creatief en flexibel inzetbaar (horeca leeft immers altijd, ook na 18:00u).

Wij bieden jou

Naast een ongelofelijk uitdagende baan, bieden wij je de kans om je eigen HR-afdeling op te zetten en te runnen. Je bouwt mee aan een bedrijf dat hongerig is om in te stappen op huidige trends in de markt, een groei heeft ingezet en daarin niet van plan is stil te blijven staan. Daarnaast werk je dagelijks in een dynamische omgeving met ruim honderd jonge collega’s (of in elk geval jong van geest), waarmee je eventueel ook na het werk gezellig kunt omgaan.

Ook kun je gebruikmaken van de vele voordelen van ons Benefits-programma, bestaande uit vele kortingen bij o.a.: Classpass, EQUAL Yoga, Kaashuis Tromp en natuurlijk onze eigen zaken.

Ben je enthousiast na het lezen van deze vacature en zou je graag meer informatie ontvangen? Stuur dan snel een mail naar martijn@cafefest.nl en we spreken elkaar snel!